Sidor

tisdag, december 28

Nu är det bevisat......

man kan ha tur både i Kärlek och spel!!!!!
Jag har världens bästa make, vi har varit gifta i snart 17 år(13 mars), och vi har det bara bäst.
Nu under december har jag haft lyckan att vinna i 4 tävlingar!
3 av vinsterna har kommit.
Vinst nummer 1:
Ett underbart julhalsband med tillhörande smyckespåse som jag vann i Aidamos adventskalender. Såhär fint är det:










Nästa vinst var knappar på facebook hos vintage sybehör. Denna knappfrossa dök upp i min brevlåda:











Den tredje vinsten var hos par i stickor . En hemlig julklapp..... Igår dök den upp i brevlådan.... Och WOW vilken julklapp!!! Vad säger ni om detta???









Vinst nummer 4 är från Aidamos också. Den har inte kommit ännu, men jag kan berätta att det är en hemvirkad löpare, som ser underbart fin ut på hennes blogg. Ni får se den när den kommit.

Så där ser ni, ge inte upp hoppet! Man kan ha tur både i kärlek o spel!

Nu är det dags att ladda kaffebryggaren inför eftermiddagens online stickcafé på facebook. Ni är väl med där?

6 kommentarer:

Katarina sa...

Grattis till alla fina vinster. Du är visst en riktig turgumma.
Hoppas du har haft en skön jul.
Kram

Paradiset Kaos sa...

Tur i kärlek har jag iallafall, men tur i spel är det värre med.
Grattis till vinsterna!

Cicki sa...

Grattis till alltihopa, kärleken och vinsterna.....:-)

Smycka sa...

Vilka jättehärliga paket du har fått! Grattis! Kram =o)

YvvePyvve sa...

Jättegrattis! Det behövde du :-)

Sussry sa...

Grattis till vinsterna.
Så härligt att snart varit gifta så länge. Kram på dig!