Sidor

tisdag, januari 14

Klantmaja

Usch vilken klantmaja jag är. Var nere i tvättstugan och packade träningsväskan på eftermiddagen. Då får jag se att en tröja kanat av galjen och ligger på golvet. Böjer mig såklart ner för att ta upp den. Vad händer??  Jo,  foten viker sig som när man vrickar den. Jag ramlar handlöst mot duschkabinen. Slår i knät,  men framförallt min dåliga hand/handled. Slår den i kanten och landar på...   AJ är bara förnamnet!  Syns bara litegrann,  men det känns lite svullet och jag har jätteont ikväll. Hade tänkt fått ärmarna klara på koftan,  men det får allt vänta tills imorgon.
Nu ska jag krypa under täcket och tycka synd om mig själv...

3 kommentarer:

Gisan sa...

Hoppas att det snart känns bättre igen! Kram

Tatiana sa...

Vad tråkigt!!! Stackars du...hoppas snart du mår bättre.

Cicki sa...

Hoppas det inte hänt något allvarligare som att du fått en spricka, eller liknande.