Sidor

lördag, september 29

Lördag och höstrusk...

Självklart blir det regn och blåst när helgen kommer... Varför är det alltid så? Men man får se det positiva i det också, då kan man ju tända levande ljus och sticka hela dagen med gott samvete!
Börjar bli dags att få färdigt sjalen till mig själv, och att göra några nya muddar såklart! Har några nya mönster som jag gjort, de finns hos Emmas Hem och Handarbete i Skövde och hos mig, bara att maila mig så fixar vi det. Jag kommer också ha en kurs, eller kanske rättare sagt inspirationskväll hos Emmas i Skövde. Anmälan i butiken, telefon 0500-418556. Kostnad ca 100:-. Datum är inte bestämt än.


Dessa "kedjehjärtan" är en av mina senaste modeller. Ett enkelt mönster att sticka, men ser välarbetat ut. Har även gjort pärlmuddar med klassiska stjärnor, som är jättefint till jul. Bild kommer.



2 kommentarer:

Anonym sa...

OJ! Vilken fin hemsida du har gjort! KUL!!! Lycka till nu också med alla kurser under hösten!
Många kramar
din vän Susanne

Anonym sa...

Åh, du får gärna lägga ut mönster på dom här fina muddarna!