Sidor

måndag, oktober 1

UFO-högen växer...

Hur kommer det sig att ju mer jag stickar, desto fler UFOn samlas i vardagsrummet??? Kan det vara på grund av alla mysiga, spännande tips man får när man surfar runt bland alla kul bloggar man hittar? "Det måste jag testa", den tanken far runt många gånger om dagen i mitt huvud. Det är bara det att jag vill hinna göra klart så mycket som möjligt innan min operation nästa vecka. Varför har dygnet bara 24 timmar? Räknade till att jag har 4 par påbörjade pärlmuddar, en sjal, en tröja till mig själv(nyss påbörjad, i maj...), en sjal till... Och efter en handoperation så tar det antagligen ett tag innan man kan börja igen. Vid en tidigare operation nystade jag garn när abstinensen blev för svår, en annan gång sorterade jag mönster. Vad ska jag göra denna gången? Antagligen blir det väl att blogga och surfa runt efter nya stickprojekt att drömma om!
Hoppas kunna lägga in lite möster på bloggen som får användas för privat bruk av den som önskar.
Det blir till en början mönster på en av sjalarna jag stickar, sen givetvis på några muddar!












Inga kommentarer: