Sidor

söndag, oktober 7

söndagkväll och handboll på tv...

Tv är det handboll, Hammarby mot Kiel, visst är det ett bra tillfälle att sticka?!?
Passar på att göra ett par pärlmuddar med "rutmönster". Det blir antagligen det sista paret på ett tag, eftersom jag ska opereras på onsdag. En operation i vänster tumme väntar, så jag utgår från att stickorna får lite semester....

Det var väldigt vad bilden blev mörk. Kan det bero på att det är svart garn?? :) Det är iallafall svart merinoull, med pärlor i hematitpärlor. Har tänkt att ge bort dessa muddar.



Jag kommer troligen inte skriva något på bloggen innan nästa helg som tidigast, eftersom jag enligt planering kommer vara på sjukhuset till torsdag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till med operationen.
Hittade din blogg via dockmammans. Fina pulsvärmare du gör. Själv har jag aldrig provat sticka med pärlor. Det ser fint ut.