Sidor

måndag, oktober 15

Hemma igen...

Nu har jag kommit hem efter operationen. Ja, egentligen kom jag i fredagseftermiddag, men jag har inte orkat blogga förrens idag. Operationen har nog gått bra, vad det verkar. Har redan fått tillbaka lite rörlighet i tummetotten! Fast det är ganska tufft att börja med rörelseträning dagen efter operationen kan jag lova. Hur kommer det sig att man(jag) blir helt slut i hela kroppen av att vicka lite på tummen???

Tack för alla uppmuntrande mail jag har fått! DET VÄRMER! :)
Det har inte bara varit operation o träning i Göteborg, hade väldigt trevliga rumskamrater på salen att prata med, och även personalen var toppen! Fast det vet de ju redan att jag tycker, men det skadar inte att sägas igen. Det är så ofta man hör klagomål på vården, varför inte tala om det som är bra? Personalen på handkirurgen på Sahlgrenska gör ett kanonjobb! De är alltid glada och trevliga.


Såg att Camilla stickat en sjal efter min idé. Kul att den blev fin och uppskattad.
Själv får jag sitta här och surfa runt o samla idéer till nya projekt...

6 kommentarer:

Camilla sa...

Ta nu vara på dig och krya på dig. Och du himla roligt att sticka sjalen har nog blivit tror jag är inne på 4:e sjalen med hjälp av ditt mönster.

Många Kramar och glöm inte att vicka på tummen. Camilla

Eva i Halmstad sa...

Ha de gott och vicka med förstånd de kan bli för mycket av de goda ;)
Ha de bra ,Eva

Pärlmudden sa...

Tack snälla ni för omtanken! Jag lovar att sköta träningen ordentligt.Om jag sköter mig riktigt bra, så kanske jag snabbare får börja sticka igen! :)
Ha det bra!
Kram Ann-Louise

Sussry sa...

Massor av krya på dig kramar!

Anonym sa...

Tack för att jag får låna det går nog bra med den bild du har..

Och krya på dig nu/kram Dockmamman

Anonym sa...

hej, jag vet inte om du minns mig, men det var jag som låg i sängen mitt emot dig på sahlgrenska?
ville bara säga hej, och hoppas att allt har gått bra med operationen och att du mår bra! tack så mycket för pärlmuddarna, dom värmer skönt!
min mail adress är anastasia_sieburg@hotmail.com,ifall du vill skriva något eller så, krya på dig/anastasia