Sidor

torsdag, april 1

Vill önska er alla en riktigt härlig påsk!!!!!!!!
Här blir det en ganska lugn helg, skönt.

Igår var jag och dottern till Göteborg. Jag skulle ju på läkarbesök, och eftersom det är påsklov här så ville dottern göra mig sällskap, Trevligt trevligt!
Efter uträttat läkarbesök, som för övrigt gick "bra"(en första operation är inplanerad redan i början på maj), så gick vi lite i affärer och käkade lunch. Efter det tog vi älvsnabben till Eriksberg och gick på "And there was light", riktigt intressant. Tyckte vi lunkade på i bra takt, men det tog ändå drygt 1, 5timmar... När vi tagit oss igenom utställningen var vi riktigt fikasugna och tog oss till sonen med sambo. Där väntade kaffe och wienerlängd, MUMS!
Klockan drar ju som alltid iväg när man har trevligt, så snart var det dags att ta spårvagnen in till centralen o ta tåget hem igen, men innan dess hann vi till Supersushi och köpte med oss kvällsmat. Supersushi har klockrent Göteborgs bästa sushi! Stora bitar till bra pris, och alltid superfräscht!
Med andra ord, en händelserik dag.
(Jag hann sticka på tåget såklart.....)
Nu börjar det bli bråttom att sticka klart det jag håller på med innan första operationen. Det är inte någon stor operation, men en gipsskena blir det, så jag får väl hålla mig lugn ett litet tag... Hur nu det ska gå?

I dagarna var det ett år sedan jag drog igång Skövdefilialen för Hjälpstickan.se Vill passa på och TACKA ALLA UNDERBARA BIDRAGSGIVARE! Hoppas ni fortsätter stötta Hjälpstickan lika troget i fortsättningen. Våren börjar komma och det är inte lika kallt ute(tack och lov) men vi fortsätter samla in bidrag året om. Det som inte går åt nu sparas till hösten.
På detta första år har Skövdefilialen fått in runt 600 bidrag(och det är inget aprilskämt)!
Hur många blir det andra året?
TACK ännu en gång för allt stöd! Ni är fantastiska!

Ha nu en underbar påsk!
Kram

5 kommentarer:

Morgondimma sa...

1år?????? redan???? näää..
april april va?

Cicki sa...

Ha en skön påsk du också. Vad roligt att Hjälpstickan blivit en sådan succe. Heder åt er som engagerar er.

Pärlmudden sa...

Morgondimma:
Det är faktiskt inget aprilskämt, utan alldeles sant. Du vet, tiden går fort när man har roligt...

Cicki:
Tack så jättemycket!

Monica Hansen sa...

Skönt att du fått op-tiden bokad, Glad påsk!

Filimarans Funderingar sa...

Hejsan du har fått en utmärkelse. gå in till mig och hämta.