Sidor

fredag, januari 21

Award!


Tack underbara Susilull för den fina awarden jag fick för ett tag sedan!
Den här awarden går ut på att man ska berätta om 3 saker man tycker om.
Det är svårt upptäckte jag, att välja ut 3 saker.... Det finns mycket jag tycker om. Men nu har jag iallafall valt 3.

Jag tycker om att krypa upp i soffhörnet med datorn på bordet och delta i onlinestickcaféerna på Facebook. Det ger mig ro i kroppen, och jag har "lärt känna" en massa nya goa glada stickerskor och deras bloggar. :)

Något mer som jag verkligen gillar är SOLEN! Sol och värma= mindre med värk. Behöver det förklaras på något annat vis?

En tredje sak jag verkligen gillar är att göra saker tillsammans i familjen. Det kan vara att laga mat tillsammans, eller att åka o handla, eller resa tillsammans. Det spelar inte så stor roll VAD man gör utan huvudsaken man gör det tillsammans.

De 3 jag väljer att skicka awarden vidare till är:

Smycka

Cicki

par i stickor


Ni kan behöva lite extra uppmuntran och en stor kram!


3 kommentarer:

Smycka sa...

Tack söta! Kramar tebax

Cicki sa...

Tack snälla du både för awarden och länkningen till hemsidan.

Cicki sa...

Länkningen till facebookgruppen skulle jag ju skriva....:-)