Sidor

måndag, december 3

Måndag

Jag har varit duktig! Har bakat lussekatter idag. Trots att jag vet att jag får ont i händerna av det, så vill jag ändå göra det.... iallafall några stycken.

Kedjepresenterna till mina bloggvänner är snart klara. Jag har även gjort klart ett par uddiga muddar som är beställda.


De är stickade i Drops Alpaca, färg nr 3800. Och ska levereras på stickcafet på torsdag.







Vad har jag gjort mer. Jo, jag har kommit en liten bit påväg med framstycket till väskan. Och sen har jag testat att göra pärlstickade armband.

Jag har hakat på en stickkalender också. Har funderingar på Frökens också, men än så länge funderar jag...
Kanske vore dags att bestämma sig...
Ha det gott allihop, nu vankas det kaffe o nybakade lussekatter!

6 kommentarer:

Nina BF sa...

Hej Pärlmudden! Vad duktig du är som bakar. Jag lämpar över det på gubben, han gör det så bra och nåt ska väl han göra... =) Kaffe och nybakat... MMMMMMM! Blir lite avundsjuk. Apropå ingenting - har du nån favoritfärg?

Smaklig fika och kramar till dina händer. =)

Strumpstickan sa...

Frökens verkar kul tycker jag:)

Eva i Halmstad sa...

Varför inte ta båda, den tiden kan du ju unna dej, Eva.

Sussry sa...

Bullar... Skicka några över nätet, snälla...

Sköt om dig!

Anonym sa...

*kramar om och viftar lite extravagant med händerna, så att de vackra hjärtanen på mina muddar syns - såå mallig*

Anonym sa...

Du är fantastisk på pärlstickning och du har ju lockat mig också till att
sticka ivrigt.Just nu är jag inne på
halsduk nummer två.Hur kul som helst.
Ha det bra.
Pernilla