Sidor

onsdag, juli 23

Long time no see....

Ja, nu var det ett tag sen jag visade mig här.... Det har varit lite rörigt, med åkande fram o tillbaka, men men, det är väl så somrarna är hos de flesta, eller??

Har fått en del stickat både här o där, men inga foton just nu, de kommer senare.
Sen måste jag bara berätta, jag har vunnit en tävling hos snitsatstickat.
Ska bli spännande att se vad det kan vara för något...

Såg att Augustimönstret i Pulsklubben har släppts. Och jag som inte har gjort klart julimuddarna än... Men men, det hinns väl med det med...

Återkommer med bilder

Ha det gott i solskenet!!
Kram

2 kommentarer:

Sussry sa...

Ja inte kommer du ha problem att hinna göra alla muddar, du brukar vara produktiv.
Sommaren har en förmåga att innebära lite flängande ibland.

Sköt om dig ordentligt!

Annika sa...

Grattis till tävlingen!! Hoppas du mår gott och har det varmt och skönt.... Jag har jobbat hela helgen och svettats i samma takt! Men jag vill för allt i världen INTE ha ngt annat väder! Jag står ut...i morrn blir det bada av!!

Kram Annika