Sidor

onsdag, augusti 27

Pärlor, pärlor...



Beställde pärlor igår... från Pärltorget. De kom redan idag. En otroligt snabb o bra service! Och vilka underbar pärlor sen... WOW säger jag bara! Nu ska jag bara sticka med dem också innan jag vet ifall det är lika bra kvalitet som det ser ut att vara. Jag valde bland annat regnbågsfärgade 4mm. Bilden lånad från Pärltorgets hemsida.
Nu ska här stickas flera sjalar/wrap, eller vad de nu heter. Jag efterlyste i mitt förra inlägg namnet på en sån modell, fortfarande ingen som vet?
Nej, åter till pärlpåträdning....


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej min vän... Vad länge sedan och jag ser att du svänger bra med stickorna...

Har stickat jag med och gett bort till mina kontaktpersoner på sjukhuset och gissa om de blev glada...

Min Sköterska som haft hand om mig i snart 5 månader kom in på mitt rum och jag hade stickat en vit sjal till henne och hon blev så glad att hon skrek i förtjusning så det kom två andra i personalen och slet upp dörren för de trodde att det hänt något allvarligt *Ler* så det kan bli...

Roligt att kunna glädja någon...

Snart kanske jag får komma hem för gott/Kramar i massor