Sidor

torsdag, september 4

Utmärkelse...


upptäckte att jag har fått en utmärkelse! Tack snälla Garnmoster! Visste inte ens att du läste min blogg, och då känns det lite extra glädjande inombords. Tack snälla, du har förgyllt min dag. Då var det detta med att skicka den vidare.... Vet att denna har snurrat runt på de flesta bloggar, men jag struntar i att spana runt vilka som fått den tidigare inte. Jag börjar med att skicka tillbaka den till Garnmoster, för det är du värd. Jag har följt din blogg ett tag, och jag gillar den!
Andra som är värda en utmärkelse idag...
*Dockmamman, för att du delar med dig av både glädje o sorg. Hoppas du får komma hem "på riktigt" snart. saknar kontakten med dig!
*Eva i Halmstad, jag vet att du får utmärkelser titt som tätt, men det är du värd. Gillar din blogg, och bugar o tackar för alla "goa" kommentarer du ger. Du inspirerar mig verkligen, det är flera projekt som jag har vågat mig på tack vare dig.
*Monica, Du har kommit att bli en riktig vän, i både glädje och sorg. Går det en dag utan kontakt med dig, så känns det att något saknas. Dig kan jag fråga o få hjälp av med precis allt, även om det inte gäller stickningen... (Du vet vad jag menar)
*Ulrica, för att du är du.
*Malin, för allt och ingenting....
Sen skulle jag vilja ge Pernilla en jättekram. Pernilla har ingen blogg, men hon är en hejareTradera. Besök gärna hennes auktioner! Jag garanterar att den som handlar av henne får bra grejer för pengarna. Hon är en stor inspirationskälla, och i närheten av henne har man alltid nära till skratt o bus!! Tack Pernilla för ett "kuligt" telefonsamtal nyss. Kram på dig, vi ses på Tisdag

Inga kommentarer: