Sidor

tisdag, maj 26

Nu måste ni ställa upp kära bloggvänner!

Lova det!
Dottern har kompisar som har ett band. De heter The Constellation. Nu är de med och tävlar i GP SCEN. Snälla, gå in o rösta på dem. Det är de verkligen värda!! Man kan även lyssna på dem på Youtube.
Just nu ligger de på 17 plats, och det är 16 som går till final...
Du kan även lyssna på några låtar på You tube med dem
Skriv gärna en kommentar till mig på detta inlägget när du har röstat!
TACK på förhand säger jag ifrån bandet.






4 kommentarer:

Eva sa...

Min röst är lagd,och dom låg på 15:e plats.så dom har tagit sej vidare.
Häsa från mej att jag håller tummarna ! ! !

Tar tabbat mej regält i sista bytet
fy det känns riktigt ledsamt...

Kram !

Marianne sa...

Jag har också hjälpt till med en röst så nu ligger dom på 7:de plats....

Evalinah sa...

Nu har jag röstat, dom ligger på 6:e plats. Tack för mönstret! Jag ska nog använda det, fast till lila lingarn tror jag. Jag blir inte klok på mitt garn, men nu letar jag sockmönster.

Solhälsningar Evalinah

Anonym sa...

Oki doki, nu har jag också röstat i detta event på denna grupp, The Constellation. De låg just nu fortfarnade på en sexa, så de går nog med all säkerhet vidare =)