Sidor

tisdag, maj 5

TIPS!!




Det är många som handlar på Tradera Om man som jag gillar att sticka(ingen som hört förut, eller?) så kan jag tipsa om en kanonbra säljare, Tant Ara.




Tant Ara har finfina saker, lyxiga garner och KoolAid med mera. Hon är snabb med leverans och svara snabbt på mail ifall man har
frågor. Helt suverän säljare som jag verkligen kan rekommendera.
Jag har köpt både garn och Kool Aid av henne.













En annan superbra säljare på Tradera är Systerpj. Systerpj är en nära vän till mig. Hon säljer allt möjligt och är snabb både med leverans och svar på frågor. Också hon är en säljare jag verkligen rekommenderar.

8 kommentarer:

Eva sa...

Dessa namn ska jag memorera !

Kramelikram !

Susilull sa...

Tack för bra tips!
Jag har kommit över min "Tradera-rädsla" nu och köpt ett och annat, hittills har allt funkat perfekt.
Garn har jag dock inte shoppat, än...

Ha det gott! Kram!derle

Pia sa...

Tack för tipset om bra säljare. Just nu budar jag på pelargonsticklingar för hela slanten. Så kul!

Sussry sa...

Vill bara kika in och säga hej!
Hur mår du?

Whiskey sa...

Jag håller fullständigt med dig om Tant Ara, har också handlat av henne :)

Tradera är ett farligt ställe för plånboken ;)

Eva sa...

kikar in och önskar dej rn trevlig helg !

Kram !

Anonym sa...

Härliga garner!

Kram
Ulrica =o)
som är anonym igen *s*

Samtal från min trädgård sa...

Jag håller helt med. Jag hr handlat av dem flera gånger och de är super!