Sidor

måndag, augusti 10

Sponsor/sponsorer sökes....

Just nu håller jag på och försöka få tag i en eller flera sponsorer. Sponsorer till att bidra med pengar till märklapparna som jag sätter i alla bidragen till Hjälpstickan.
Jag har fått in en hel del bidrag under sommaren, och vet att mer är på gång. Just nu har jag 7 kassar fullproppade med bidrag! :) TACK ALLA SNÄLLA BIDRAGSGIVARE!
I början/mitten av september ska jag träffa Frälsningsarmén i Skövde tillsammans med SLA, lokaltidningen. Då ska jag överlämna en rejäl hög med bidrag och tidningen ska göra ett repotage.
Märklapparna kostar en del(nästan 1,50 kr/styck), så därför söker jag nu sponsorer till dessa. Det jag kan erbjuda är att nämna dem i tidningsrepotaget och att göra reklam här på bloggen, och nämnas på Hjälpstickans hemsida.
För övrigt kan jag nämna att Nettans garn & annorlunda ting på Sundsbrogatan i Askersund är ny inlämningsplats. Där kan du lämna dina bidrag. Vill också passa på att tacka dem för de 2 kassarna med garn som ska omvandlas till bidrag. TACK för eran generositet!!

Du kan också lämna dina bidrag på Emmas hem och handarbete i Skövde.

Vill du eller ditt företag sponsra och på så sätt bidraga till att behövande får värmande plagg till hösten och vintern? Maila min på parlmudden@hotmail.com eller skriv en kommentar med hur jag kan nå er, så hör jag av mig.

TACK PÅ FÖRHAND!

1 kommentar:

Smycka sa...

Tja muddis! Jag bidrar jättegärna med pengar! Maila mig ditt kontonummer.

Kramkram
Ulrica =o)