Sidor

tisdag, mars 1

Halloj!


Nu börjar fingrarna likna Hulken... De har varit gula o gröna, nu först verkar det blålila komma fram. Handen värker o det är svullet. Men men, det är ju bara en vecka sen op gjordes. Det blev dock ingen protes. När de öppnade så hittades en 'hög' med andra 'problem' i handen, så de beslutade att åtgärda dessa först så får vi se hur det blir. Så nu håller vi tummarna för att det ska bli bättre såw jag slipper protesen.
Den uppmärksamma kanske reagerar på att gipset är blått nu o inte rött. Det beror på att fingrarna svullnade o domnade bort så jag fick åka ner akut i fredags o gipsa om.
Ha d gott
Kram pärlmudden

11 kommentarer:

Mona sa...

Stackars dig det ser inte roligt ut. Hoppas allt löser sig för dig. Jag skickar en tröstekram.

Helena sa...

Oj, här behövs bloggstöd! Hoppas svullnaden går ner, och värken försvinner. Ha en fin dag!

Rosenvante sa...

Jisses så svullen du är, tur att du fick nytt gips så det blev bättre i alla fall. Hoppas du slipper värken snart, för mig tog det drygt en vecka, för mot mina spökgrejer hjälpte inte tabletterna alls.
Håller tummarna för dig.

Pärlmudden sa...

Vad gulliga ni är! :)
Jag som tycker att svullnaden har gått ner massor sen i fredags.... då kan ni tänka er hur svullet det var då.
Tack för ert stöd, det värmer ska ni veta!
puss o kram
Pärlmudden

Le Loup sa...

Oh jösses! Hoppas att svullnaden går ner ännu mer och att det blir bättre och definitivt så att du slipper protesen! Jag håller tummarna för det!

Anonym sa...

Hej A-L.

Vilken "fin" hand du har fått...*L*..Förstår om det gör ont, med tanke på svullnaden. Hoppas den går ner inom någon vecka. Trots allt måste det vara skönt att du slapp protes....eller...Ha det nu gott och sköt om dig och handen.
Kram vonna från Fb

Smycka sa...

Skit så du ser ut! Flåt men det ser inte bra ut! Hoppas din smärta har gått ner. Alla hälsade till dig på Emmas. Krya på sig nu! Kram =o)

Anonym sa...

Halloj där!!
Nu ger jag upp att försöka hitta dig på facebook....
Kan inte du hitta mig, hihi....
Annette Zetterdahl

Oj va dina fingrar är svullna....
Här går det sakta framåt. vinkar på fingrarna 4 gånger om dagen.

Var inne och tittade på dina till-salu-saker: gillar mössan och kragen i de fina höstfärgerna.
Kram
Nette
säng-granne-sahlgrenska

Eva S sa...

Önskar dig verkligen att det blir bra nu. Och en fin helg.

4U2 sa...

Hur står det till nu?

Anonym sa...

Ser inte ut som det blir att sticka på ett tag, men man kan ju planera nya alster och göra andra nyttigheter som att vattna blommor och så. Jag tycker verkligen synd om dig, men det kommer bättre tider. Jag har inte riktigt koll på vad som hänt med din hand, men jag är säker på att den kommer att bli duglig igen, men du kanske skall tänka på att den behöver både vila och gymnastik.