Sidor

onsdag, april 9

Aprilmuddar och stickcafe...


Igår var det äntligen dags för stickcafe igen!! Uppslutningen var stor, och som vanligt jättetrevligt. Tack snälla SMYCKA för presentkortet! :)

Som vanligt blev det ju inte särskilt mycket gjort, men många glada skratt och mycket inspiration, och det är inte fy skam det heller!

Ja, lite blev det ju gjort förresten, jag fäste trådarna till Pulsklubbens aprilmuddar, Spirogyra.

Tyckte det var ett kul mönster att sticka. Förstog inte hur man skulle göra tummarna, så på detta par blev det utan. Men jag kommer garanterat göra fler, och då ska jag prova att göra tummarna, nu när jag har fått förklarat för mig hur man gör... Till detta par har jag använt ett gammalt restgarn.

Förresten, ingreppet som skulle göras i min fot imorgon har blivit uppskjutet till onsdag nästa vecka....

2 kommentarer:

Nina BF sa...

Vad fina de blev! Å det gör väl inget att de inte har några tummar?! Kram

Anonym sa...

God morgon
om du vill så kan du länka till http://www.gratefulness.org/candles/candles.cfm?l=sve&gi=mkrs det är att tända ett ljus för Engla och hennes familj/Kram