Sidor

torsdag, april 3

Tycker ni som jag....

att den här bloggen uppdateras för sällan?
Lovar att försöka skärpa mig, åtminstonde 3-4 inlägg i veckan borde jag kunna fixa?

På stickfronten då? Jag har nystat mitt nya garn, iallafall en av härvorna. Den ska bli en sjal(Med pärlor). Sen håller jag på med en barntröja. Den har ingen mottagare, utan ska läggas på lager tills någon är intresserad av den. Har inte tagit någon bild, ett enfärgat bakstycke är inget superintressant fotoobjekt...

På tisdag är det dags för stickcafe igen! Ska bli kul att träffa alla. Synd att det bara är en gång i månaden...

Kommer inte ihåg om jag har visat de här muddarna förut. Det är inget nytt par med andra ord. Mönstret kallar jag stjärnhimmel.

Ha en bra dag alla bloggvänner!!

4 kommentarer:

Katarina sa...

Vilka fina muddar!
Jag kanske kan komma på cafeét ändå, skolträffen verkar bli flyttad*håller tummarna*

Nina BF sa...

Vadå dåligt uppdaterad? Huvudsaken är väl att du tänker på bloggen? =)

Kram

Sussry sa...

Nä, inte blir det för sällan inte. Det finns ju annat i livet som tar plats också.
Kraaaam!

Strumpstickan sa...

Man ska blogga när man känner för det och tycker att det är roligt, sen om det är tio gånger perdag eller per år spelar väl ingen roll.