Sidor

måndag, januari 26


I Fredagskväll var familjen Pärlmudd på GöteborgsOperan. Jättetrevligt!!!! Om ni klickar här så kan ni se ett smakprov.

Under dagen på fredagen och lördagens förmiddag var det shopping som gällde. Självklart tog jag mig till min favvobutik i Göteborg, Deisy design. Det blev en del inhandlat. Bild kommer en annan dag. Jag passerade förbi strikk också. Såg att de hade rea, men gick inte ens in. Tycker inte att jag har blivit trevligt bemött där, så då får det va. Enligt mig så kan kunden åtminstone kräva ett trevligt Hej! när man kommer in, speciellt om inte personalen är upptagna av andra kunder. Vad tycker ni andra? Vad har ni för "krav" på en butik/personal?

Vill också påminna er om att kolla IP-numret. Om man inte vet vad man har för IP-nummer, så kan man kolla det här. det vore ju synd att gå miste om vinsten "bara" för att man inte vet hur man gör. Nu låter jag kanske lite kaxig, men jag har precis googlat mig fram till hur man gör... :)

2 kommentarer:

miaring sa...

Hej Pärlmudden,
det är inte jag som har utlottningen, den finns på en annan blogg. Jag skrev inlägget på min blogg på ett slarvigt sätt och har ändrat det nu så att inte fler blir lurade. Sorry, det var inte meningen
kram Mia

Anonym sa...

Vad häääärligt att få gå på en teater, jag gillade det mycket när jag var liten.

Vi får se om jag och gubben tar en dygnskryssning i februari, beror på barnvakt och pengar.

Men jag måste ta med mig sjösjukepiller för jag är en sån som blir åksjuk och gungsjuk...

Du gör alldeles rätt att inte gå dit, det finns en butik i själva Östersund och de är de ända som säljer garn där nu sedan Domus lade ner sitt nu efter jul, men då har vi Lottas Bod utanför stan och där är det trevligt ocg glatt...

Tur att man kan göra ett val, tack för dina ord i min blogg, jag känner mig verkligen svag just nu...

Eller egentligen, det är upp ner svag, stark, svag osv...

Hur är det själv, såg att du var ute på msn igårkväll men jag skrev inget för jag hade främmande och så satt jag och sökte ett mönster till henne...

Du får förlåta mig för att jag tar sådan tid på mig att skriva till er men jag pysslar med hemsidan och det tar tid, det ska bli bättre organieserat och har du sedan tips och ideér så får du gärna komma med det/Många kramar