Sidor

måndag, januari 19

Jag har fått en utmärkelse från Häxmamman och även från Urmodern. Tack snälla rara ni!! Jag känner mig hedrad!


Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av

utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya

vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig.

Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare.

Lycka till!


Sen är det det där med att välja ut vilka man vill ge den vidare till...

Fast en sån här utmärkelse känns speciell, den är liksom inte "bara" att man gillar den o den bloggen, utan att man gillar en blogg/bloggare för att den har just de här egenskaperna.

Givetvis vill jag ge den tillbaka till både Urmodern och Häxmamman!


Därför vill jag ge den vidare till dessa bloggare:

* Smyckas blogg-Ulrica

* Stickelinskan-Sofia

* Absolut garn-Annika

*Eva i Halmstad

*Ninas Hörna

*Christina- Min kreativa sida

*Malins maskor o stygn

*Stickerisnack-monica


Jag tänker inte gå in på varför dessa bloggare har fått utmärkelsen, det vet de nog själva!!

Ha en bra dag alla underbara bloggare!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack min Blogg-vän!

Kram!