Sidor

onsdag, november 7


Imorgon, Torsdag, är det Stickcafe på Konditori Princess i Skövde. Start kl 18. VÄLKOMNA!

Sen har vi ju pärlstickningskursen på tisdag, den 13 November. Klockan 18 på Emmas hem och handarbete i Skövde. Anmälan till butiken, tel 0500-41 85 56, eller via mail till mig, parlmudden@hotmail.com . Kursen kostar 100:-. Anmälan snarast.


Har gjort en "volangmudd". Den är stickad i det jeansblå Drops Alpaca. Detär någon blev ingen höjdarbild, men vem har påstått att jag är någon mästerfotograf??
Iochförsig kan jag ju skylla på att kameran i mobilen inte är bättre, eller att jag satt på tåget och skumpa när jag fotade... Välj bortförklaring själv.





Sen vill jag bara tipsa om en kul och bra butik på nätet... Designrummet. Det är snabb och bra service. Ordning och reda. Ja, helt enkelt en butik där jag jättegärna handlar!!




3 kommentarer:

Eva i Halmstad sa...

De är så svårt att fota de man gjort, titta bara på min mössa . de är ju sin sak att fota saker man inte har på sej, men de som man har på som din mudd och min mössa, hur ska man hålla för att de ska synas, vilka problem vi har.
Gillar pärlorna på mudden, gör den lyxig, alpakan är mjuk och skön till muddar.
Visst är de skönt med mössa, när man går vid stranden blåser det rätt rejält.
Go kväll, Eva.

Sussry sa...

Det syns ju en jättesnygg mudd på bilden, kvaliteten i ävrigt spelar ju ingen roll.
Ha en bra dag!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.