Sidor

torsdag, mars 19

1. Ta närmaste bok,slå upp sidan 18, vad står det ?
För att effektivt och skonsamt kunna hantera olika sorters last behövs ibland tillsatsaggregat på trucken.
2. Sträck ut din vänstra hand,vad rör du vid ?
En pärm med stickmönster
3. Vad såg du senast
en liten kille som gick förbi på trottoaren och käkade glass
4. Utan att se efter,vad är klockan
Drygt halv fyra. Rätt tid 15.42
5. Bortsett från datorn,vad hör du just nu ?
Biltvätten mitt emot....och trafiken
6. När du senast var ute,vad gjorde du då
Hämtade in posten
7. Vad tittade du på innan denna undersökning
mailen
8.vad har du på dej?
svarta jeans, gråsvartrandig tröja fleeceväst
9. Drömde du nått i natt ?
kommer inte ihåg
10.När skrattade du senast
för en stund sen när jag pratade i telefon
11.Vad finns det på väggarna i det rum du befinner dej i
tavlor, lampor

12. Har du sett nått konstigt på sistone ?
nej, vad skulle det vara
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
annorlunda och skoj
14. Vilken var senaste filmen du såg
Twilight
15.Om du blev mulltimiljonär,vad skulle du köpa då?
oj, svår fråga.... vet faktiskt inte.
16.Berätta något om dej själv som andra inte vet?
vad skulle det vara tro? Att jag håller på och försöker fixa en hemsida till våran samling.
17 George Bush
Ingen kommentar
18-19. vad ska dina barn heta Pojk-o Flicknamn?
Ska inte ha fler barn.
20.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Var?
ja, varför inte. Iallafall vinterhalvåret när dottern flyttat hemifrån. I ett varmt och soligt land isåfall
21.Vad vill du Gud ska säga när du kommer till Pärleporten
Välkommen

Denna utmaning fick jag från Eva.
Skickar den vidare till:
Smycka , Sofia och Dockmamman

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej hopp !
Vad har ni för samling ? Nyfiken i en strut !!!!!

Jag har en utlottning på min blogg


Kram !

Smycka sa...

Oj da, den får jag kika på ihelgen tror jag. *s*

Tack för samtalet idag!
Kram
Ulrica =o)