Sidor

söndag, mars 15

TACK och utlottning...

för alla goa gratulationer! Våran festmåltid blev lika bra som planerat.

Förrätt: Kungskrabba med skumpa till
Varmrätt: pestoöverbakad kummelfilé med duschesse potatis, hollandeisesås och rosévin
Efterrätt: Hemgjord vaniljpannacotta på hallonspegel, kaffe.

Det var så gott och trevligt att jag glömde fotografera det hela.

Så över till något helt annat;
Ni som ska till syfestivalen 3-5 april, glöm inte besöka Hjälpstickan-Ulricas monter!

Sen vill jag också uppmana alla att skänka hemstickat till hjälpstickan här också. Det behövs barntröjor till vår och sommarsäsongen!
Alla som skänker bidrag i form av barntröja till Skövde eller Askersundsfilialen (och lämnar mailadress och/eller telefonnummer med bidraget) före 30 april, är med i en utlottnig av ett pris i form av 200 gram entrådigt ullgarn från Kampes. Information om hur och var du lämnar ditt bidrag hittar du här

FÖRTYDLIGANDE: Man får en "lott" per bidrag man skänker. Skänker du 2 barntröjor, så får du 2 lotter.

2 kommentarer:

Samtal från min trädgård sa...

Det var inte en dålig meny! Ska se vad jag kan hitta i gömmorna till Hjälpstickan, ska i alla fall dit, hoppas jag.

Anonym sa...

Är det bara barntröjor som behövs ????
Ska se vad jag kan få till....

har några kvar till mina Ryssar att göra oxå.