Sidor

lördag, oktober 10

Äntligen...



är käraste makens Pripps blå-blåa tröja klar. Den är stickad i dubbelt ullgarn som jag köpte i Tallin. Både maken och jag är nöjda med den, så jag antar att den blev ok. ;)




Nästa projekt att göra klart är vantar. Är drygt halvvägs på nr 2. Bild kommer när de är klara.

Men som alla vet så får man börja på 2 nya projekt när ett är klart. ;)
Så nästa projekt blir en Tant kofta-kofta till mig själv. Den stickas i Kampes 2 trådiga ullgarn.

Nej, nu måste jag sticka! ;)
Ha det gott!

13 kommentarer:

Sussry sa...

Hej vännen! Vilken underbar tröja, om den plötsligt är borta från er så leta inte hos mig ;-). Skämt åt sido. Den är riktig fin.
Ha en skön helg!

Marianne sa...

Jättefin härliga blåa färger.

Cicki sa...

Vilken fin tröja du stickat till kära maken. Underbar blå färg med meleringar.

Unknown sa...

Underbar tröja, så härliga färger.
Kram Gina

Bluewhiskey sa...

Haha, ja precis är det ju, två nya per färdigt objekt, den inställningen gillar jag ;)

Eva S sa...

Läckra färger!Och 2 nya för 1 färdigt är perfekt!!!

Susilull sa...

Härliga blå toner!
Lycka till med dina nya projekt!

Birgitta sa...

Hej!
Kolla in den här länken så hittar du beskrivning på hälen vi pratade om..
Tänkte att det var enklare än att jag skulle sitta och skriva ner den..
Kram

Ulrica sa...

Snyggt!

Eva sa...

snygg tröja i härliga blåa färger.
det där med 2 nya när ett är klart tycker jag låter finimang.
Kram!

Smycka sa...

Tröja är verkligen jättehärlig! Jag har HÅLLT i den!!! *ler stolt* =oD

Har två frågor; Är det maken eller du som kommer att använda den? *asg*
Eller kommer ni slåss om den? *hihi*

kramkramkram ;)

Eva sa...

Kikar in och säger Trevlig Helg!

Kram!

Carina sa...

Vill bara göra dig uppmärksam på att läsa mitt inlägg, i min blogg, från igår. Vad tycker du?