Sidor

söndag, oktober 4

Häromhelgen var jag ju på Hjälpstickanfilialträff i Kumla. Har inte bloggat så mycket om det, för jag var helt enkelt för dålig med kameran som vanligt. Ulrica har skrivit om det däremot, och jag kan bara instämma med henne. VILKEN UNDERBAR HELG! Den gav så mycket positiv energi, och....
jag har svårt att finna rätta orden, men lycka är ett bland många ord som passar in.
Vill tacka våra sponsorer ännu en gång; Marks o Kattens, KarMagarn, Nysta och 3 stickor!

TACK SÅ JÄTTEMYCKET!! Ni är underbara som hjälper oss att hjälpa.

Länkar till företagen finns i högerspalten.

Måste bara passa på att rekommendera Atelje Norrgården också. Ostarna är sagolika, precis som garnerna, och Karin är en av de trevligaste butiksägarna jag träffat! Så är du i trakterna kring Kumla/Fjugesta, så måste du leta sig dit! Karta finns på deras hemsida.

1 kommentar:

Härligheter enligt Erika sa...

Vilket bra tips!!! Är en riktig ostälskare så när vi kommer till Örebro får vi åka dit!
Vilken fin blogg du har!!!
Ha det gott!
Erika