Sidor

onsdag, oktober 21


Här är min Tantkofta-kofta. Stickar den i 2trådigt grått från Kampes, och regnbågsullgarnet som jag köpte i Tallin förra sommaren.





Än så länge är jag väldigt nöjd. Tycker det är lite svårt att avgöra var jag ska dela av för ärmar/kroppsdelen. Men jag tror det kan vara lagom just nu där jag är, eller vad tror ni som har gjort den?

HA en fortsatt bra dag allihop som är så gulliga att ni tittar in här hos mig. Jag återkommer med koftan när jag kommit en bit till.

11 kommentarer:

Tina sa...

Koftan bli härlig i de färgerna !!
Kul att se att du börjat sticka på Ishbel, den är super fin.

Cicki sa...

Vilka snygga färger, mina favoritfärger. Jag blir alltid så förtjust när jag ser en kofta och vill ha. Men jag vet att stickar jag en få kommer jag aldrig att använda den. Är ingen koftmänniska. Har flera stycken som ligger oanvända i garderoben.

Unknown sa...

Helt underbara färger.
Kram Gina

Monica Hansen sa...

Den blir fin!

Eva i Halmstad sa...

Morron
När du kan hålla ihop makörerna under armen så är de dags
Koftan ser jättefin ut.
Ha en go helg på dej.
Eva.

Ulrica sa...

Snygg!!

Eva sa...

ser ut att bli jättefin !

Kram!

Cicki sa...

Har du hittat till den här bloggen? Idag var det väldigt mycket stickat.

http://monsterarkivet.blogspot.com/

Sussry sa...

Mycket snygg kofta!
Skt om dig i helgen!

Eva sa...

du kan få beskrivningen av mej.
Låg mest hela dan i går,så i dag värker min kropp som f-n.

Kram!

Eva S sa...

Vill också göra en sådan! När måntro jag ska få tid till det.
Önskar dig en fin helg.
Lev väl o må gott