Sidor

fredag, oktober 3

Dittan o dattan....o så lite stickning förstås...

Måste ta en liten stickpaus och berätta att jag har fått en trolig operationstid, den 23/10. (Det är den efterlängtade fotoperationen som förhoppningsvis ska bli av) Det är en akutop-dag, så håll tummarna för att det inte kommer in så många akuta ortopedoperationer, utan att de hinner med mig!!

Medan jag väntade på att datorn skulle starta, så hörde jag att det började låta ute... En störtskur med HAGEL, och som ni ser så skiner solen samtidigt. När jag kom på att ta fram kameran hade det börjat lugna sig, men var ganska rejält tryck på regnet fortfarande. Nu 10 minuter senare har solen gått i moln, men det är uppehållsväder iallafall.

På stickfronten då?? Igår hade jag en städdag... Sorterade mina garner sort för sort, och plockade ihop alla UFOn i en egen hög. Det är några stycken, så jag kommer säkert att anmäla mig till UFOklubben så småningom.
Håller på att göra klart en pärlscarf och en sjal. Bägge ska med på Julstämning på Karlsborgs fästning den 6 dec(julmarknad). Efter det ska jag göra en hög med pärlmuddar.
Återkommer med bilder.
Ha en underbar helg alla goa bloggvänner där ute i Cyberrymden!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad jag blir glad för din skull att det ska bli gjort nu...

Vilken oväder det är lustigt vad det kan växla...

Många helgkramar till dig/Kram

Sussry sa...

Håller alla tummar och tår och allt vad det går för att din op ska bli av. Kram!

Anonym sa...

KRAM! Håller alla tummar jag har för att operationen blir av!!!