Sidor

onsdag, oktober 15

Oj, jag har visst missat....

att fira 1årsdagen på bloggen!!
Den 25 september firade bloggen 1 ÅR! Under den tiden har ni underbara besökare(ni är nästan 11000!) lämnat 555 kommentarer. Och jag har lärt känna flera underbara stickvänner!
Sammanfattning: Detta har varit ett härligt år, och jag har lärt mig en massa nytt, både på stickfronten och med datorn...
Tack alla underbara stickvänner för detta året, hoppas ni fortsätter besöka mig!

Denna bilden var den första som jag visade på bloggen, det känns som evigheter sen....

10 kommentarer:

Katarina sa...

GRATTIS!!!

Anna sa...

ja absolut grattis....

Boel sa...

Grattis på 1-årsdagen! Jag kommer hit och hälsar på under nästa år också :=)
Boel

Susilull sa...

Grattis till 1-årsdagen!
Jag fortsätter att titta in.

Ha det bra!

Sussry sa...

Oj, många grattis!

Cicki sa...

Grattis till ettårsdagen även om det är i efterskott....:-)

Anonym sa...

Grattis på ett års dagen i efterskott min vän, vilka fina pulsvärmare/Helgkram

Soili sa...

Grattis i efterskott.
Gillar din inspirerande blogg.
Kikar in ofta....men är nog lite dålig på att lämna tassavtryck.
Kram:)

Smycka sa...

Grattis så här lite efter!

Megakramiz
Ulrica =o)

Nina BF sa...

Å du som inte trodde att du skulle fixa och visa bilder.... Grattis!