Sidor

onsdag, oktober 15

Igårkväll var det stickcafe igen! Alltid lika skoj. Vi var ovanligt många tyckte jag, runt 30-35 skulle jag tro, iallafall såpass att det fick plockas fram ännu ett bord... :)

En tidning var där och gjorde en artikel och tog bilder,ska bli spännande att se vilka som fastnade på bilderna.

Katarina hade med sig sin February lady sweater, ÅHHH, vad fin den var!! Sen var givetvis Malin och Ulrica där, och som sagt många fler. Jättetrevligt var det, och mååånnngggaaa nya ideer kom jag hem med. Vilken inspirationskälla det är att gå på stickcafe. UNDERBART!

Nu ska jag fortsätta med att sy o sen klippa i den lilla lusekoftan.... Usch vad spännande men otäckt det är när man aldrig gjort det förut...

2 kommentarer:

Katarina sa...

Tack för berömmet *rodnar*

Eva i Halmstad sa...

I dag ska jag på stickcafe, ska bli så skoj.
Ha de bra på dej.
Eva.