Sidor

onsdag, oktober 22

&%"=#?¤Y"¤")¤?#=Q/%()#=)¤#/¤=#!?)%R

Vågar inte skriva det jag tänker egentligen.....
De ringde precis från sjukhuset.....klart som korvspad så är min operation inställd imorgon!!!!
F-n också, jag som tom pratat med narkosläkaren och fått veta att de planerat sövning. Huset är städat, frysen fylld.... Känns som det är gjort till ingen J-A nytta.... Visst är det bra att huset är städat, och visst är det bra att ha mat i frysen, men jag ville ju få operationen överstökad!! Längtar efter att kunna gå ut o promenera igen!

Nog om detta, jag har inte stickat så mycket senaste dagarna, men ett par halvvantar till maken har det blivit iallafall, så han slipper frysa om händerna på jobbet.


Hade inget mönster utan har provat mig fram. Har använt Sandnes stumpgarn och Drops alpaca.







Ännu en pärlscarf. Denna stickad i Teetee elegant med Gütermannpärlor(färg 1030, vilken annars;) )
Den har varit klar ett tag, men först nu blivit uppnålad.





Ha en bra kväll alla bloggvänner!
Återkommer inom några dagar med fler projekt!

6 kommentarer:

Katarina sa...

Tycker verkligen synd om dig. Fick du någon ny tid?

Eva i Halmstad sa...

Stackars dej.
De är så tufft att ställa in sej på att opereeras och sen blir de inget.
Stackars dej.
Hoppas att de inte tar för lång tid innan du får nytt datum.
Må så gott de går.
Eva.

Marianne sa...

Fy så trist. Jag hoppas att du snart får en ny tid.

Anonym sa...

Tusan också, du som har sett fram emot att få det här gjort, jag lider med dig...

När får du reda på nått nytt besked?

Tänker på dig/Kram

Boel sa...

Usch så jobbigt, förstår att du är besviken. Jag hoppas som de andra att du får en ny tid snart.

Boel

Smycka sa...

Fasiken sicken osis! *kramar om* Vet hur det känns att bara gå och vänta och vänta och....

Skall hålla tummarna stenhårt för att du får komma in snarast!!!

Själv jagade jag både VC och 7khuset ang min remiss och det gav tydligen resultat! KSS ringde mig i fredags att de fått in min remiss och att de hade ett återbud imorgon kl 14. Få se vad de säger om min lilla böld i halsen.

Som vanligt jättefina alster du har gjort!

Kramizar i massor!!!
Ulrica =o)