Sidor

onsdag, februari 4

I söndags skulle jag publicerat IP-numret på besökare nummer 14999, men jag blev så dunderförkyld att jag glömde av det. Förlåt!
Då inte nummer 15000 eller 15001 har hört av sig, så testar jag med nummer 14999.
81.231.171.164 Personen med detta IP-nummer surfar via Telia. Om du inte vet vad du har för IP-nummer kan du följa länken o kolla det. Jag väntar till söndagkväll, sen får vi leta efter nästa ipnummer.
Maila mig din adress, så kommer vinsten som en raket med snigelposten. ;)

Tack för alla krya på mig hälsningar som jag fått, både via mail och kommentarer! Det måste varit en hög vitaminer iblandat i dem, för jag känner mig piggare nu.

Kram

6 kommentarer:

Anonym sa...

Otur ! men nära skjuter ingen Hare.....

hoppas du mår bättre i dag.
Vi har snö snö och snö -5gr.
Kram !

Anonym sa...

Det var då inte jag iaf :(
Men jag tycker om dig ändå! :)
Fortsätt krya på dig, så hörs vi snart igen!
KRAM

Anonym sa...

har en annorlunda utmaning till dej på min blogg !
snacka om konstigt väder vi har då, i går -5
och toksnö, i dag -22 brrrrrrr!

Kram!

Sussry sa...

Stackare! Skickar ett gäng krya på dig kramar!

Anonym sa...

jag var nog "lite" bortskämd jag oxå.
bilen jag hade till mina har mina pojkar lekt med.............men den är hel o nerpackad numera....kanske kan man få ett flick-barnbarn nån gång

Marianne sa...

Följde din länk och jag tror jag hade lite tur idag för det ip-nummret stämmde med mig.