Sidor

söndag, februari 8

Jag har fått en lite annorlunda utmaning från Eva.


Här kommer reglerna:
1. Gå in i dina bilder
2. Gå till sjätte mappen
3.Välj den sjätte bilden
4.Visa bilden på bloggen,och skriv något om den
5.Invitera sex nya att vara med på utmaningen
6.Länka till dom och låt dom veta att dom är utmanade



Detta är min bild. Det var efter ett stickcafe i November 2007 som vi fick för oss att en av statyerna på torget behövde en halsduk.... Någon dag senare satt den på en annan av statyerna och sen försvann den. Men den kanske värmde ett par dagar iallafall... ;)












Jag utmanar:

Smycka

Ninas hörna

Strumpstickorna

Kattas stickor


Sofia

Susilull

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej smulpaj! Jag har ju just gjort den här utmaningen... Kissekatten...
Kram Sofia

Anonym sa...

Var hittar jag "bilder"? Är helt lost.... =(

Susilull sa...

Tack för utmaningen, den var kul!