Sidor

lördag, februari 21

Jag har gett mig in i något som jag inte riktigt vet ifall jag klarar av....
Dottern vill ha en tröja, en röd o svartrandig. Sålångt allt väl. Modell då? Jag har fått se en snabbglimt i en musikvideo. Där har ni mönstret...
den ska iallafall vara figursvängd och lagom lång och lagom stor.... ;)
Ja, hon vet vad hon vill ha iallafall, men men. Får väl se ifall morsan klarar av att göra rätt. ;)

Ha en trevlig lördagskväll!
Håll tummarna för mig att jag klarar av utmaningen!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

vist är det bra att dom vet vad dom vill....
Jag håller tummarna så dom blir Blå !
Kram !

Anonym sa...

Haha, alltid roligt med utmaningar... Min äldsta dotter vill ha en tunika och ärmarna skulle vara speciell men jag har inte börjat med den än, har ett annat långprojekt så därför är det inte så mycket stickbilder hos mig...

Lycka till vännen, vi väntar med spänning på resultat/Kram

Sussry sa...

Klart du klarar av det! Kram vännen.

miaring sa...

Mina skator viskar i mitt öra att "klart du kan!!" Lycka till!