Sidor

onsdag, februari 11

Ibland kommer våldet i samhället nära inpå. Då blir det helt plötsligt så verkligt, inte bara några rader i tidningen eller "nåt de sa på nyheterna".
Lova mig att ni är rädda om er själva och era närmaste!!
Var inte sparsamma med att tala om positiva saker för varann.

Jag bloggar säkert snart igen, men nu känns det fel att låtsas vara glada spralliga Pärlmudden. För inombords är Pärlmudden ledsen.
Kram till alla mina vänner!
Nu ska jag trots allt försöka skingra tankarna med en stickning. Kanske får repa upp allt sen, men vad gör det. Jag lever och jag är lycklig med min familj, det är det väsentligaste.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Kära goa vän, sanna ord och som sagt jag kramar och tänker på dig och skickar till de andra med/Kram

Katarina sa...

Känner som du. Man tror inte att våldet ska komma så nära inpå. Har hänt lite väl mycket de senaste dagarna.
Hur förklarar man för sina barn när de undrar över det som sägs på radion...
Ha det gott!
Kram

Anonym sa...

Skickar en massa kramar till dej !

Cicki sa...

Skickar massor av kramar till dig.

Anonym sa...

Använd inte gärna de stickade alstren sen, som har all sorg i sig... Men sticka gärna av dig smärtan!
KRAAAAAM <3

Sussry sa...

HAr bara en sak att säga: KRAM!

Anonym sa...

Hej min goa vän, hoppas det känns lite bättre med mina <3<3 Kramar på "Alla hjärtans dag" <3<3

Tänker på dig

Anonym sa...

KRAMAR PÅ ALLA HJÄRTANS DAG !

Soili sa...

En massa hjärtevarma kramar till dej.