Sidor

lördag, september 19


Garnfrosseri hos Karin på atelje Norrgården...

7 kommentarer:

Katarina sa...

Jag är inte alls avis....

Marianne sa...

Min favvobutik, dit brukar jag åka på härliga stickträffar. Fick du med något roligt hem?

Eva sa...

Avis jag ?! inte ett dugg !!!!skartt !

Samtal från min trädgård sa...

Jisses, ville också ha varit där! Så läckra saker hon har.

Eva S sa...

Atelje Norrgården! Finns den affären i Kumla? Mellan Örebro Och Halsberg?

Pärlmudden sa...

Eva S:
Den ligger utanför Fjugesta. Länk till karta:
http://www.ostbiten.se/index.php?option=com_contact&view=contact&id=1&Itemid=59
Hon var med i Sommartorpet med Ernst 2007, det var den ladan han renoverade då.

Carina sa...

Oj så mkt fina garner-vill ha vill ha ;-)) blir gärna granne med dej på FArmwille- hur hittar jag dej där?