Sidor

fredag, september 11

Igår var jag då till Frälsningsarmén i Skövde och överlämnade bidragen. Lokaltidningen var där och gjorde en liten artikel. Det jag påpekade som var tvunget att vara med, kom såklart INTE med. Det är så typiskt!
Det jag vill ha med var att jag vill TACKA alla bidragsgivare, och att man kan fortsätta lämna in bidrag hos Emmas hem och handarbete eller direkt till mig.
Skulle det vara så svårt att få med??
Här var det meningen att jag skulle länka till artikeln.... Jag har dock inte klurat ut hur jag ska göra. Har lyckats spara den som en PDF-fil på min dator, men sen då? Kan någon vänlig själ hjälpa mig?
Man kan bara läsa tidningen på nätet om man har inloggningsuppgifter, så jag kan inte länka direkt till artikeln...vilket givetvis hade varit det enklaste..

1 kommentar:

Sunna sa...

det skulle vara kul att få se