Sidor

söndag, september 27

AWARD













Har fått denna av både Urmodern och Smycka!
TACK så jättemycket!
10 saker om mig själv.... Vad sjutton ska man berätta då?
Jaja, vi gör ett försök...

1. Lyckligt gift sedan 15,5 år med världens underbaraste make.
2. Älskar att sticka.
3. Försöker hitta det positiva i allt.
4. Gillar att påbörja nya stickprojekt, lider med andra ord av Startitis... Att slutföra dem är inte alltid lika bråttom tyvärr.
5. Gillar god mat, både att laga o äta.
6. Har lärt känna många nya goda vänner genom stickningen och bloggandet.
7. Har följt Hem till gården på tv4 sen jag väntade dottern -93
8. För det mesta glad
9. Ställer gärna upp för andra, men om jag känner att jag blir utnyttjad så drar ajg öronen åt mig.
10. Reumatiker

Det var svårt, men nu är det gjort iallafall.

Vilka ska jag skicka utmaningen vidare till då? Alltid lika svårt, egentligen vill man ju ge den till alla!
Cicki

Katarina

Linda/garnängeln

Susanne/strumstickorna(länkningen funkade inte här...)

Sofia

Och sist men inte minst:

Gina

Ska bli spännande att se vad ni avslöjar för "hemlisar" om er själva.
Hoppas ni hakar på.
Ha en bra dag, och TACK för all peppning o stöttning jag fått nu när jag har haft tandvärk. Den finns kvar, men är hanterbar just nu.

5 kommentarer:

Cicki sa...

Tack snälla. Måste fundera ut något om mig själv. Svårt.

Unknown sa...

Förlåt.Hann inte läsa alla mina favobloggar .
Kramen Gina

Samtal från min trädgård sa...

Det var väldigt intressant att läsa om dig! Och tack för ditt stöd.

Sussry sa...

Kram på dig. Inte kul att ha tandvärk, hoppas verkligen det ordnar sig.

Tack för awarden, svar kommer- även om det kanske dröjer lite (har en "bloggsvacka" just nu).

Birgitta sa...

Jag håller på och letar efter mönstret...återkommer