Sidor

fredag, september 4

Okej, då testar vi igen....
Datorn la av igår igen :(
Men efter att ha pratat med kära bror så föresloghan att jag skulle testa att avinstallera firefox o köra med internet explorer ett tag. Så nu gör jag det. Får hoppas den funkar tills jag har skaffat mig en ny ;)
För så får det nog bli, en ny dator inom kort. För hårddisken verkar vara påväg att krascha, enligt experterna... Gissa vem som kommer säkerhetskopiera allt av värde??
Ha en bra helg i regnet!!
Här var planeringen att ta ner förtältet för säsongen, men det får bli en annan dag, iallafall som vädret ser ut utanför fönstret nu....

8 kommentarer:

Cicki sa...

Aj aj, det låter inte kul. Ja, säkerhetskopiera allt som går. Sambon råkade ut för en krasch för några år sedan. Tänk alla bilder han förlorade. Numera säkerhetsuppdaterar vi också med jämna mellanrum.

Eva sa...

inget garn och ingen klippning...frissan var sjuk...huvva !
Har ringt in till Frösön och hon hade rätt färgbad.
så jag får göra nått annat i helgen.
Har många ideer,men vet inte vad jag ska börja med...Ler !
Jag måste nog skaffa en ny dator jag oxå !

Ha en riktigt trevlig helg du oxå !

Eva i Halmstad sa...

Trist att de redan är dags att plocka ner förtältet, men snart är de vår igen och dags att sätta upp de igen.
Må så gott på dej.
Eva.

Unknown sa...

Det känns att hösten är här,men jag har sol och ganska varmt. Vid lunch tog jag en promenad och nu sitter jag och stickar för fullt, ha en trevlig helg /Gina

Carina sa...

Håller tummarna för att du löser alla dina dataproblem snart nu.

Jo, vi har också förlorat mycket, framför allt foton. Inte roligt. Men man lär sig av sina misstag kan jag säga.

Linda sa...

Tack för mailet. Sidan har fått ett uppsving,snyggt.
Kramizar Linda

Sussry sa...

Hoppas att datorproblemen lugnar sig snart!
Ha en bra vecka!

Sussry sa...

Oj, förresten vilken fin ram du har på sidan! Såg det just när jag skickade den andra kommentaren.