Sidor

fredag, september 25

Sorry, har varit frånvarande en stund....
Det beror på att jag har tandvärk. Var hos tandis på undersökning i måndags, o sen dess har jag känt av detta. Inatt har ajg knappt sovit, så nu inser även jag att det är dags att ringa.
Som tur var hade min tandläkare en återbudstid 09.20 idag, så nu ska det kanske bli bättring.

Förra helgen var jag på filialträff för Hjälpstickan.se
Vi hade otroligt kul! Vi pratade, stickade, var hos Karin och frossade i både garn och ost med mera.
Utförligare rapport kommer när jag har fått ordning på koncentrationen igen.
Ha det bra! Hoppas ni slipper tandvärk, för det var inget kul att ha.....(första gången för mog som tur är)

6 kommentarer:

Boel sa...

Stackare, det är kämpigt med tandvärk och tandläkarbesök - det är ju svårt att låta bli att använda munnen och tänderna.

Jag håller en tumme för att besöket går bra.

Boel

Pärlmudden sa...

Tack Boel!

Monica Hansen sa...

Stackars dig, det är hemskt med tandvärk!

Marianne sa...

Hoppas att det gick bra hos tandläkaren idag, så du slipper det onda.

Smycka sa...

Tandvärk är inte roligt! Hoppas att det har gått över nu. Krya på dig! Kramkram =o)

Eva sa...

stackare,det är värre än ledvärk.
Hoppas det går över snabbt.
Jag har en award till dej ,som du får hämta själv.

Krya på dej kram !